Anonym som flytter inn på psykiatri imorra 9.Mars. Gjesteinnlegg.

Til anonym som flytter inn psykiatri imorra!

Mine tanker er med deg, og som lovet deler jeg kommentaren du hadde på innlegget om Fra Bacon, Brus Og Spilleavhengighet, Til Sunnere Helse.

“Det er litt trist å si at jeg er der du var før omtrent… har blitt så introvert at den lille tiden av dagen jeg må omgås noen som helst er fæl og jeg blir gretten og frekk mot folk som fortjener bedre av meg… Jeg snuser heldigvis ikke, røyker heller ikke, mine problemer er bare at jeg er utrolig usunn og sitter ekstremt mye foran pcn. Spiller eller surfer på nett. Spiser 2 måltider om dagen som oftest er noe jeg kan kaste i mikroen i noen minutter, og drikker bare brus og sjokolademelk, iblant energidrikke. Den tiden jeg ikke spiser mat spiser jeg potetgull og sjokolade.Jeg sitter nå i en to seter sofa med tomme potetgullposer og noen halvfulle rundt meg, tomme brusflasker og sjokolademelk kartonger på gulvet. Jeg har både problemer med kjønns identitet og generelt med det å takle livet. Men det positive er at den 9. mars flytter jeg inn på psykiatri for andre gang. Jeg er bare 19. Første gang var jeg 15. Jeg håper virkelig jeg får orden på livet mitt, og jeg prøver alt jeg kan for å gjøre meg selv mer positiv og glad. Asosialiteten og usunnheten klarer jeg ikke å legge fra meg uten hjelp. Beklager klaging, jeg følte at innlegget ditt beskrev meg ganske bra så jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er veldig glad på dine vegne at du har det bedre nå.”

Første steget til å få hjelp, er å innse at man trenger det, og det har du gjort for lengst! Det er kjempebra! Håper de tar godt vare på deg på psyken, og at du tar vare på deg selv!

Husk på at om du går igjennom helvete, så fortsett å gå! <3

Om ikke annet så skulle jeg ønske du kunne vært med og gått imorgen på kvinnedagen. En av hovedparolene er å stoppe tvangskastreringen av transpersoner, så det går uten tvil bedre i samfunnet! <3 Klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg