Det herligste med lilla hår.

Jeg farget jo nylig håret, så det ble en god del lilla i det og jeg er kjempefornøyd!

Etter og Før

Men det aller fineste med at det er ganske knæsj lilla akkurat nå, er kidsa. Jeg går forbi småkids som snur seg etter meg eller stopper opp og må bli dratt med av foreldre. En del av dem ser på meg som om håret mitt bryter fysikkens lover. Det er utrolig gøy. Flere peker for å vise det til foreldrene sine og sier “Seeee, den jenten har illa hål!” og er en god dose forundret. Det er artig og jeg hadde glemt helt hvordan det var. Sist jeg hadde noe spenstig i håret var vel når det var rosa eller oransje eller noe slikt? Etter det var det jo vanlig rødt og så lyst. Nå har jeg jo snart vært rundt fargekartet, foruten grønt, det styrer jeg nok unna.

Jeg håper litt inni meg at kidsa skal kreve lilla hår av foreldrene sine nå, og nå kan ihvertfall ingen hevde at det ikke går.

Hår ass.

9 kommentarer

Siste innlegg