Trans konkurranse! Med unike premier!

Første konkurransen ever!

Siden Facebooksiden har fått over 201 likes og jeg har tilbrakt de to siste dagene på topp 60 på topplista, så vil jeg feire det med min aller første konkurranse!

Jeg har plukket ut noe ganske kult i premie, og det er nemlig en søt spruteleke hund til å ha i badekaret(eller annet artig sted), filmen Dallas Buyers Club med Jared Leto som spiller transkvinnen Rayon.

I tillegg, sist men ikke minst, Skeiv Ungdoms bok Hvilket Kjønn Er Du? som inneholder flere fantastiske personlige erfaringer og historier, deriblandt en av meg! Boka er en must have om du skal ha god innsikt i situasjonen til transpersoner.

Her snakker vi ganske awesome premier, som du sjeldent ser maken til på andre blogger!

Alt du trenger å gjøre er å dele dette innlegget på Facebook og trykke liker på Facebook siden min HER .

(Hvis du allerede har trykket liker er du halvveis der, men jeg kommer til å sjekke.)

Legg igjen navn og Mail i kommentarfeltet så jeg får sendt Mail til vinneren og spurt om adressen! 😀

Vinneren vil bli valgt på total random og jeg betaler seff portoen for å frakte premien til vinneren! Trekningen er om en uke fra idag.

Lykke til! ^.^

16 kommentarer

Siste innlegg