Trenger din mening! :-D

Woop woop! Da var første(?) uka på topplista unnagjort. Blandt de 200 beste bloggerne i Norge kan jeg leve med!

I hovedsak så skriver jeg for min egen del, men siden dere først er her så vil jeg gjerne vite hva dere kunne tenke dere å lese/høre om?

Fortid/fremtid? Barn? Hu derre jenta som visstnok er dama mi? 😀

Eller skal jeg gå inn på en lengre rant om hvorfor dill ikke har en dritt å gjøre i mat?!(Faen ta deg dill, vi vet begge to at den krepsen smaker mye bedre uten deg!)

Andre alternativer finnes også seff, samt en ny youtube-video er nok underveis snart 🙂

Håper du får en kjempefin tirsdag! Her er det full rulle idag!

6 kommentarer
    1. Gratulerer! 😀
      Video er alltid morro. Kanskje siden jeg var så imponert over brynene sine så kan du vise hvordan du sminker dem :O?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg