Kommentarer fra strippebussympatisørene

Innlegget om gutteturen med strippeshow nådde visst endelig gruppen den var hentet fra. Noen av dem valgte å kommentere og fortelle meg nøyaktig hva de synes. Først og fremst, takk for kommentarene, det var god underholdning! For det andre, på tide! Skulle nesten tro dere ikke leste bloggen min? *skuffa*

Først ut er kommentaren fra “Idiot”.

Nei, det er ikke et navn jeg gav vedkommende, men jeg tror det var siktet til meg. Tips til neste gang, kall meg idiot i selve kommentaren, ikke der det står “navn”!

Er en maks for hvor mye jeg gidder å svare på, men jeg vil si dette:

Logikken din er at fordi jeg ikke er mann, så burde jeg ikke kommentert på dette arrangementet som var for menn. Jeg mistenker at du ikke kan stort om kvinnekamp(eller diskurs overhodet) siden du tenker at kvinner ikke skal kommentere på menns ønsker og aktiviteter. Vel, der kan jeg ikke være enig med deg. Kvinner burde absolutt kommentere når en gjeng med menn ønsker å leie buss med strippeshow, eller andre aktiviteter som involverer kjøp av seksuelle tjenester. Dette fordi det går utover kvinner.

(For å ikke nevne at det er en smule parodisk og harry.)

Respektløst mener du, passende mener jeg. Hvis man er redd for at folk skal ha problemer med hva som blir sagt, selv når det er anonymt, så burde man revurdert å si det(eller skrive, men pytt).

Du skriver at du krysser fingrene for at “noen tar tak i deg og denne saken, for dette er krenkelse på høyt nivå.”.

Kjære deg, vet du overhodet hva krenkelse er? Ingen er reelt sett krenket da ingen er navngitt. Skrik mot en vegg om du må, men “tar tak i meg” kommer ikke til å skje(har du kanskje tenkt til å prøve selv?).

Nestemann ut er eva macias. En jeg vet hvem er, ikke at det spiller noen rolle.

Å henge ut offentlig ville vært om jeg publiserte med fullt navn, kanskje du mener jeg burde gjort det istedet?

Visste du at hvis noen av personene fra tråden var offentlige figurer(altså at de har vært med på tvshow eller lignende) så kunne man gitt fullt navn helt uten risiko?

Jeg ønsker ingen respekt fra mennesker som kjøper seksuelle tjenester, og kommer aldri til å gi det heller. Mulig det sjokkerer deg men sånn er det.

Oppførselen min? Mot gutta som ønsket å vise hvor mannlige de var ved å leie buss med stripper? Du synes den var fæl altså? Den er grei. 🙂

Som man ser så var det visst ikke så populært å legge ut en fullstendig anonymisert utgave av posten. Men om man blir uglesett av noen få for å peke ut det besynderlige ved en gjeng med transmenn(og andre selvbeskrivelser) som ønsker å gjøre “gutte”tur til det ekstreme, så hent uglene og gi de briller, for her skal det sjåast!

Til syvende og sist til dere som eier kommentarene og delte i gruppen jeg ikke lenger er en del av: Takk for besøket og kom gjerne tilbake! Helst en gang om dagen minimum!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg