Transfolk er farlige atombomber.

(Dette er en transperson, pass deg!)

Atombomber og transfolk er samma dritten!

Ihvertfall ifølge Pave Francis.

(Guds stedfortreder på jorda folkens)

Jeg har alltid vist at det var noe ekstra spesielt med meg, og at en dag ville det smelle for fullt!

Gaystarnews skriver at paven mener slike som meg strider med Guds skaperverk. I tillegg er vi syndere.

Vel, jeg er en lesbisk transkjønnet mamma med barn utenfor ekteskapet, som har sex utenfor ekteskap og spiser skalldyr regelmessig. For å ikke nevne div andre større og mindre synder jeg begår her og der, så jeg tror jeg klarer en til.

Jeg finner det svært underholdende at kun ved å eksistere så har jeg potensialet til å knuse folks bilde av verden, i tillegg til folks bilde av verden! Istedenfor å se det som farlig å gjøre det, så velger jeg å anse det som styrkende.

“Jeg har et transtalent, og jeg er ikke redd for å bruke det! Back off bitch!”

Vi sammenlignes også med Herodes Den Store(Google him), men altså paven, chill, jeg hakke tenkt å knerte sønnen til Gud. Ei heller titulerer jeg meg selv som jødenes konge.

(Herodes Den Store, selvtitulerte seg som jødenes konge, likte sykt dårlig at Jesus fikk tittelen by default.)

Jeg klarer heller ikke å se at jeg går imot Gud, slik Paven hevder. Gitt at Gud eksisterer, så var det jo hen som gav meg verktøyene for å oppnå lykke. Det er mange måter å overkomme hinder på, jeg velger å bli lykkelig. Jeg nekter å tro at Gud ville jeg skulle blitt i skapet når hen selv gjorde det mulig for meg å bli den jeg er på innsiden.

“Hei, jeg har laget mat til deg, og lagt frem kniv og gaffel, men du får ikke lov til å bruke de!”

Sorry Mac, den kjøper jeg ikke.

Du trodde kanskje ikke at jeg var farlig? The Pope will set you straight(bokstavelig talt!)

(Bilder lånt på groveste vist fra google.)

#transkjønnet #transfolk #paven #atombomber #francis #transe #trans #bombe #gud #herod #jesus

2 kommentarer
    1. Jeg har besøkt Vatikanet i Roma, og faktisk så overlevde det. Like helt som før jeg satte mine føtter der. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg