Traff eksen, og frisøren!

Sitter og er i forholdsvis godt humør her nå egentlig.
Egentlig så skulle vi ha meklingsmøte, som er obligatorisk når man skiller lag med barn under 18. Tidlig på morningen fikk jeg en telefon fra Silje hvor hun informerte om det, og vi avtalte å møtes uansett, siden hun selvsagt ville se barna og omvendt. I tillegg hadde Christer blitt lovet å treffe moren sin, og løfter brytes ikke, spesielt ikke til barn!
Så vi tertet nedover, og traff Silje på togstasjonen i Lillestrøm.
Vi benket oss først ned på Wayne’s Coffee i Lillestrøm hvor ei venninne av meg jobbet, og tok en kaffe, mens barna fikk en svær muffins på deling og en brus. Stemningen var god, og vi klarte å legge en avtalt plan for de neste ukene, samt fordele en del inventar, jeg kjøpte blandt annet oppvaskmaskinen av henne, samt senga til Christer. I tillegg snakket vi litt om hvor hun hadde sett på leilighet, i Drammen riktignok, og hvordan den så ut. Hvorpå vi delte våre syn angående barnefordeling, vi hadde begge selvsagt våre syn, som egentlig var veldig like. Men samtidig klarte vi å diskutere alternativer, og presset ikke den andre for langt. Dermed forble stemningen god, og allting godt!

Etter en stund lot jeg de være i fred mens jeg gikk for å benytte meg av litt uvandt alenetid. Jeg dro til frisøren, hvor jeg ikke hadde vært siden…vel…ett års tid eller no…
Uansett, det var fantastisk deilig å la henne styre med hårkur, litt småmassering av hodebunn(malte som en katt:-p) og en utrolig hyggelig samtale mens hun jobbet.
Og resultatet ble, i mine øyne, sykt bra!
Og om øyne er ett tegn på hvordan det ble så fikk ihvertfall eksen store øyne når hun så meg, på den positive måten(antar jeg):-p
Det var ihvertfall en epic confidence boost for min del! Men slik er det jo nesten alltid etter frisørbesøk^^

(Ikke det beste bildet ever, men vi var hjemme sent, så det var mørkt.)

Til slutt kjørte vi eksen ett stykke på veien, og satt henne av på en random togstasjon før vi vendte nesen hjemover og i seng 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg