Produktiv som søtten! Og død over dyret!

Idag har jeg kun hatt godt humør og en enorm energi! Har gjort episke mengder husarbeid, deriblant, støvsuge hele leiligheten, rydde soverommet mitt, og da spesielt å rydde Silje sin gamle side av senga og rydde vekk hennes greier. Vasket/hengt opp tøy 2 ganger, og samme antall omganger med oppvaskmaskinen, samt en del mer. Så tok jeg med meg barna og dro ut en tur for at Aurora skulle få sove litt, samt at da kunne jeg få handlet og kastet søplen etter jula. Dagen har faktisk vært veldig bra, og når jeg ikke har laget mat eller gjort husarbeid har jeg lekt med barna. Jeg tror virkelig ting er i ferd med å snu og det som har skjedd har vært til det beste, jeg håper ihvertfall det. 2013 skal bli det mest awesome året så langt!

Forøvrig kan jeg nevne at jeg har elektrolyse time til uken, en hel time denne gangen, så må gro dyret på overleppen igjen, så det er ca 4 dager med enorm kjønnsdysfori og “gutte”-modus, føler meg omtrent like sexy som en potet… Pappa har tilbudt seg å ha barna på jobben sin mens jeg er til timen, og det er enormt hyggelig gjort av han!
I tillegg så blir det første gang han ser meg som meg selv “live”, det blir uten tvil skummelt men håper og tror det vil gå bra:-p I værste fall så gjør han vel det samme som når han så meg snuse for første gang, flire seg ihjel… Ikke at jeg ser at han har noen grunn til å gjøre det:-p

En ting som derimot er veldig uvandt, jeg har ikke sett andre folk enn barna, naboene og randoms siden 2.Juledag, og den siste personen var Silje, så skal bli godt å komme seg ut igjen, spesielt etter dyret på overleppen er dødt!^^
Slay the beast! The beast on my upper lip! XD
Hun sa at det kunne hende jeg så forskjell allerede etter første gangen hele leppa var tatt og det skal jeg virkelig si, hårveksten er ca. halvert av hva den opprinnelig var, så jeg er uten tvil fornøyd!
Nå må jeg fly for Aurora grer håret mitt med en dukkekam, resultatet blir mer floker en ikke men moro skal det være:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg