Alle dager kan ikke være gode…

Jeg liker egentlig ikke skrive det jeg føler er sutrete innlegg, men idag har jeg en generelt ugrei dag. Selve dagen har vært ålreit, men humøret og sinnet har vært langt nede… En del ting som skjer om dagen, og at jeg samtidig er blakk før jul gjør ikke ting lettere. Bruddet og det ett bruddet har blitt mer ugreit og jeg takler ting hun gjør generelt dårlig..
Men, tid leger alle sår, får prøve å stå på det! Imorgen er det ny elektrolysetime, får håpe resten går bort så ihvertfall helga blir bra!
Håper de som leser bloggen ligger an til å få en fin jul! Det unnes alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg