Hjemkomst!

Idag kom da S hjem! Som jeg skrev igår så savnet jeg henne til tross for at vi ikke faktisk var sammen mer, tror det har litt med vane og følelser å gjøre.
Samt at eldstemann savnet mammaen sin sterkt! Han ble i fyr og flamme når han hørte at vi skull hente mammaen og lillesøstra si! Han sovnet riktignok i bilen på vei til… Skulle ønske jeg kunne det selv, savner å sove i bil egentlig. Men sovner jeg så blir det trøbbel gitt, og trøbbel, det har vi ikke råd til, på flere måter!

Nå om dagen har jeg gått litt forbi den androgyne stilen, da jeg føler jeg passerer greit og skal straks begynne med elektrolyse(og så fort den begynne å virke blir selvtilliten bedre). Jeg sminker meg litt mer enn før og tør å faktisk bruke stemmen min istedetfor å finne igjen den mørke ekle greia. Det føles faktisk ganske bra! Det er også god trening i å gi faen i hva folk synes!

Vi kom oss til Gardermoen og måtte vente da flyet fra Værnes var forsinket(sjokk!).
De kom ut og jeg merket jeg ble veldig glad for å se begge igjen, men kun minstejenta fikk en klem, og den var til gjengjeld veldig lang.
Det var veldig klein stemning i bilen først og vi var faktisk på nippet til å begynne en krangel med en gang, men klarte å holde oss. Etter hvert klarte vi å diskutere normale ting og ha litt vanlig “kaffeprat”.
En rar ting riktignok, var eldstemann, hele tiden mens de var borte har han vært en engel, og da mener jeg engel med massivt stor E, foruten den dagen vi hadde besøk.
Men så fort resten av familien var inne i bilen så ble han litt ufyselig og masete igjen. Jeg stusser på om han er redd han ikke skulle få nok oppmerksomhet, så vi prøvde å sørge for at han skulle få det. Jeg satt ekstra med han ved middagsbordet og var lang i lunta når han ble trøblete angående nattaritualet.

Resten av kvelden ble brukt til å slappe av, se litt Firefly og fortsette “kaffepraten”.
Men dessverre så ble det litt trefninger fra begge hold, men den ene parten trakk seg bakover tilbake til Vestbredden(soverommet) og slik unngikk vi unødvendig ildgivning da vi heller burde hvile, samle styrke og møtes til fredsforhandlinger istedet!

Jeg er usikker på hvordan dette vil gå fremover, men det er jo litt av greia med ett brudd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg