Deilig dag! Høy passeringsfaktor!

Idag har jeg hatt en eksepsjonelt god dag! Eller igår da…

Opp og stå, guttungen hadde allerede stått opp(S og minstejenta er jo i Steinkjer).
Han hadde satt på tven og raidet skapet for vingummi, enten det eller så hadde jeg glemt den i sofaen, siden jeg ikke husket selv fikk han ikke noen negativ tilbakemelding for det:-p

Så var det opp, sminke seg, sette kursen for min mor, slippe av junior til imorgen, de skulle få ha en hyggelig dag med tur i snøen, aking og snøfotball, tror det ble kult!
Videre så kjørte jeg inn til Oslo for å møte til konsultasjon for elektrolyse.
Stedet lå ved Grünerløkka, og var overraskende enkelt å finne, helt rart med tanke på hvor mye jeg hater Oslo trafikk:-p Når jeg kom inn slet jeg litt riktignok, jeg måtte spørre meg litt om men fant det forholdsvis fort. For de som har fulgt med på bloggen så vet de at forrige setning var omtrent på mirakel nivå! Det å spontant snakke med fremmede er ikke noe jeg har gjort ofte, eller noensinne som meg selv, og det gikk enormt bra. “Er det her elektrolyseklinkken er?” Spurte jeg, “Jada!” Fikk jeg pent tilbake av en smilende voksen dame bak en skranke. Min neste tanke var “WTF? Merket hun ingenting?” Og det gjorde hun visst ikke.
Etter ett kvarter ble jeg hentet av terapeuten(er det riktig tittel?), og hun var veldig hyggelig. Jeg var veldig nervøs og utenfor til å begynne med, det var så uvandt. Etter en stund skjønte jeg hva som var greia. Hun hadde glemt en liten detalj, og til tross for å ha undersøkt ansiktet mitt nøye og snakket med meg en stund på kloss hold. Hun hadde glemt at jeg var trans, og skjønte det ikke av seg selv.
Helt helt på slutten spurte hun om jeg kanskje hadde en hormonell ubalanse fordi hun hadde sett slik hårvekst på kvinner før, jeg svarte at jeg var født kroppslig mann, så joa, en viss hormonell ubalanse:-p
Plutselig så jeg Emailen og telefonsamtalen ramlet ned i hodet hennes, man kunne praktisk talt lese mailen i øynene hennes.
“Å! Var det deg! Hadde fullstendig glemt at du skulle komme idag! Men du har jo så fin hud og lite naturlig ansiktshår! Åssen er det mulig? ” Trodde jeg skulle dø av rødming inne hos henne:-p Så fikk en liten boost der da!!:-)

Senere var det styremøte i borettslaget, det var hyggelig og kjedelig om hverandre, skal ikke gå inn på for mye detaljer der.

Kvelden ble tilbrakt med å se Firefly, den mest episke serien ever, og jeg spiste krabbe, som er en av favorittmåltidene mine!

Deilig kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg