Flink far og kjæreste + at S dro til sin mor…

Kjapp oppsummering av igår, S var på sykehus og besøkte venner i Oslo, jeg passet en syk eldstemann og rampete minstejente. S var snill og kjøpte Firefly serien til meg, hun hadde bare plutselig kommet over den i en Platekompaniet butikk! Sykt!
Så den skal jeg få kose meg med mens S er i Steinkjær.

I tillegg fikk jeg melding fra min onkel, altså pappas bror, hvor han var hyggelig og viste støtte. Pappa har vært enormt effektiv den siste uken etter min bror fikk vite det, å fortelle om meg til andre altså. Det er veldig bra gjort av han egentlig, og det virker som at han framlegger det på en smart måte, for ifølge han selv så får jeg utelukkende støtte.

Idag dro S til sin mor i Trøndelag… Hun tok med seg minstejenta og en bag på 16 kilo, som ifølge henne selv før hun fikk veid den, veide 30 kilo minst!
Så etter de var sluppet av og klemt ferdig på flyplassen, dro jeg og eldstemann på Mc’ern for å spise lunsj! Må prøve å skjemme han bort litt før de kommer tilbake igjen, så får han ha det litt koselig selv om mamma er borte. I tillegg så har han aldri vært borte fra mammaen sin så lenge før og det kan nok bli sårt…
Så vi skal kose oss med julekalendere, film, og noen sene kvelder:-p
Når katten er borte, danser musene på bordet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg