Kom ut til min bestevenn og min bror.

Igår kom jeg ut til to mennesker som betyr utrolig mye for meg.
Min beste venn og min bror.
Det var ikke spesielt planlagt men plutselig tok jeg mot til meg og ferdigskrev de to tekstene jeg hadde jobbet med.
Jeg sendte til min beste venn først og her er hans reaksjon:

Så det gikk jo veldig epic kan man si! Jeg var usikker hvilken vei det ville gå med han men det gikk jo over all forventning! Godt valg av venn!

Så kom min bror….
Her er hans reaksjon:

Reaksjonen hans var mye lenger totalt… Men ordene ble ikke stort penere eller mer fornuftig. Lot han være til slutt. Så får han fundere litt over det.

Tok ikke reaksjonen hans så tungt egentlig, regnet jo med at den kom til å komme…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg