TpU møte og en herlig følelse!

Igår var jeg på ett særdeles hyggelig TpU treff i Oslo. Det var mitt andre treff(en stund siden sist) og jeg traff nye og kjente!:-) i tillegg skulle jeg være litt flink og hjelpe til med lagerflytting! Tydeligvis har ikke karma skjønt sine egne spilleregler fordi når jeg kom ut fra møtet hadde fått bot for pikkdekk… Så der snakker vi 750 kroner jeg ikke har råd til… Fluck! Er ikke spesielt ofte i Oslo lenger merker jeg, liker ikke trafikken, enveiskjørte gater og forbudet mot piggdekk. Halloo? Jeg bor i Bjørkelangen, hvor det burde være ulovlig med piggfritt liksom…

Anywho..! Møtet var ihvertfall utrolig koselig, men siden det var en stund siden jeg hadde vært der sist så hadde jeg glemt hvilken etasje det var i, så jeg tok trappen, ikke så kult når kontorene viste seg å være i 4. etasje… Med tanke på at jeg ikke er i verdens beste form og hadde høy hjerterytme fra før på grunn av angsten, så søkte jeg tilflukt ved vinduet på rommet vi skulle være. Jeg burde vel egentlig blitt der også for å sitte med varmeovner bak seg når man er truanes til hetetokter er ikke det mest geniale sjakktrekket ever…

Men møtet var hyggelig, jeg turte å prate en del der, og etter en stund, mot slutten, så forsvant angsten. Den var merkelig nok helt borte. Så når jeg hjalp til med flyttingen sto jeg på åpen gate i Oslo, med hvilepuls og i tilleg turte jeg å snakke! Jeg hadde ikke angst når jeg fylte bensin på vei hjem, til tross for folk rundt. Det beste med det hele kom riktignok senere, idet jeg hadde svingt inn hjemme og parkert. Som jeg kanskje har nevnt før har jeg hatt problemer med å gå forbi den ene leiligheten i den andre blokka, der paret med hu lille jenta bor, det var jo der han naboen hadde sittet og vært full når han hadde snakket dritt om meg til Silje, og så der han satt når jeg kjeftet på han dagen etter. Men igår gav jeg fullstendig, totalt faen! And it was goooooood!
Håper bare det holder seg!

Siden jeg er så diskré pr-kåt legge jeg ved ett bilde jeg tok før jeg dro ut igår!:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg