OM TRANSALDRENDE OG ANDRE TRANSFOBISKE MOROKLUMPER, SAMT MEDIA SOM UNDERHOLDER DISSE.

Vet du hvem som kan ta seg en hel pose boller?

Transaldrende, transartede og andre trans-«vitsemakere» der ute som synes de er så forbaska artige og synliggjør et «viktig» problem i samfunnet vårt. Folk som Emile som hevder seg fanget i feil alder for å gjøre narr av transkjønnede. Som om den vitsen ikke er gammel og kjedelig for lenge siden? Det er ikke som om vi har hørt den før i tilnærmet alle kommentarfelt under saker som omhandler transpersoner.

«Transperson(31) nektet inngang på dametoalett» kan saken være og så får vi et kommentarfelt med moroklumper som ikke tror på trans, noe som er en vitenskapelig bommert i seg selv.

Mann(43): Men hva med oss som identifiserer som Apache Helicopters da?! Skal ikke vi få noe anerkjennelse?!»

Vet du hva, jo det synes jeg dere bør, og siden dere er så opptatt av å emulere transpersoner så synes jeg dere kan få gå igjennom det transfolk har måtte gått igjennom i såkalt "moderne" tid. Hva med om psykologene skal begynne samme sted som de begynte med transeriet, med 1800-tallets fantastiske sexologi, hvor han utsettes for gjentatte sjekk av underliv, kroppsfasong, størrelse på kraniet, skrives rapporter om, elektrosjokkterapi og all den andre driten og dauer etter å ha sittet innelåst på galehuset etter 30 år(Google Joseph Lobdell for mer om den saken).

Anbefalt behandling: Pusteøvelser og grønn te.

Mann(69): Jeg er egentlig 49 og Guds gave til Kvinnen! Hvorfor får ikke jeg hjelp?

Helt enig! Jeg synes retten burde anerkjenne at din mentale alder er på nivå med en forbigått 13-åring. Dermed burde du få førerkortet inndratt, ingen mer alkohol eller noe moro. Samt enten umyndiggjøring eller hjemflytting til mor, selv om vi alle vet oddsen er stor for at du allerede bor i kjelleren hennes. Du klarer ikke oppføre deg saklig blant folk så noen må helt klart komme og ta vare på deg. Jeg mener, om alder først skal være en mental greie, slik som de «slemme transene» holder på med, så må det jo være opp til noen få spesialister å avgjøre, basert på utdaterte retningslinjer, hvor gammal han faktisk er. Dere vil ha lik behandling som transpersoner, så her har du den:

Først må Emil(69 men identifiserer som 49)til legen, få henvisning til dps, så gå der en stund før han kan henvises til Nasjonal Behandlingstjeneste for Transalderisme på Rikshospitalet, hvor han har en 75% sjans for å bli nektet behandling, for så å bli utsatt for en rekke hårreisende spørsmål om hvorvidt han tenker på mamma når han masturberer, så om noen års tid kanskje han kan få en diagnose(wooops, finnes ingen diagnose for han gitt..), som han så kan ta med til skatteetaten, bli umyndiggjort og så endelig få anerkjent alderen sin. Men kun etter han har gjennomgått en real life test selvfølgelig. Kan jo hende han bare er schizofren..

Anbefalt behandling: En god klem av mamma og en streng snakk om Kardemommeloven.

Mann(32): «Jeg identifiserer som løve, rawrrrr! Hihihihihi»

Flott, vi har stående avtale med Dyreparken om at de tar i mot bortkomne løver fortløpende(selv om de nye løvene ser ut til å bli nomset på rimelig fort av de andre løvene). Logg av Facebook og hopp på toget til Kristiansand snarest! Det er synd, men passende om du blir spist, da man kan anse det som Darwinisme i praksis.

Anbefalt behandling: Omplassering til et sted med høye gjerder og intet Internett.

Gutta… de vitsene er helt ufattelig utdatert innen nå.. Dere henger igjen, tilogmed de transfolkene dere misliker så sterkt har bedre vitser om transfolk enn dere.. På tide med nytt materiale.

Og til mediefolk, seriøst… gir dere plass til disse sneglene så er det på tide å se etter en annen karriere. Hva med å skrive om den faktiske situasjonen for transpersoner? Eller om hvor latterlig debatten om trans er? Hva med å skrive om at PFU anser det som helt innafor i en debatt om trans at transfober skriver om en spesifikk transperson sin potensielt eksisterende penis? Jeg skjønner det funker som clickbait, men transfolk ender opp med å måtte bruke latterlig mye tid og energi på å forsvare seg mot argumenter fra folk som har sett sånne saker som dette.

(P.S. Hvis du helt oppriktig opplever deg som transartet eller noe slikt, så flott for deg, da er ikke denne teksten rettet mot deg).

4 kommentarer
    1. Tror du misforstår voldsomt mye. Tror ideen med å være objektiv og faktisk prøve å forstå hva andre mener når de uenig er en jobb i seg selv som er viktig, både for deg, medier og andre som vil skrive offentlig.

      Jeg forstår at transer blir trakasert, mobbet og sett stygt på og jeg har ingenting til overs for de som velger å gjøre sånn.
      Alle mennesker har retten til å være hvem de ønsker å være, men det som har skjedd er noen har kommet opp med ideen at din identitet overgår andres frihet til synspunkt, meninger og tanker om ting. Det jeg prøver å fortelle her et at du har retten til å være hvem du vil, men du har på absolutt ingen måte retten til å kreve å bli godtatt.

      Når det kommer til praktiske spørsmål om transkjønnede, så er det valide spørsmål som ingen har noe fornuftig svar på. Jeg har ingen interesse av å dele regningen på hvor mye det vil koste samfunnet og tilpasse seg disse da jeg ser null behov for det selv. Dere ønsker en debatt, men dere har ingen svar eller spørsmål, så la meg spørre foruten å kreve at min frihet vris om til å godta ting jeg ikke føler jeg riktig hva annet ønsker du av meg?

      Siste ting jeg ønsker å si er at, feministere o.l. grupper som støtter denne bevegelsen voldsomt tror det passer seg å trakasere mennesker som meg, som ikke er enig, som er hvit, som er hetro med å kalle meg sjåvinist, kvinne hater, homo hater og alt annet mellom himmel og jord. De ønsker ingen debatt, de ønsker ikke likestilling.. så med det vil jeg si, at de som påstår de trakasert har endt opp med å bli de som trakaserer selv. Jeg støtter ikke feminisme, menns rettighets grupper eller noen i det hele tatt fordi samtlige av de er hatfule og preker om toleranse selv, og det er det jeg kaller hykleri.

    2. Leste denne bloggen for første gang nå nettopp. Det som trigger meg er at menn som nå skal leke kvinne TROR at de snakker for alle EKTE kvinner. Det finnes de som virkelig er født i feil kropp, men jeg tror de med septum-piercing, tattoveringer og rosa hår er mentalt syke.

      De dumme skriker høyest er det noen som sier. Føler det passer veldig bra med alle disse transene.

      Er nå heldigvis sterile etter at de har tatt operasjonen sin.

      Lykke til.

      1. “De dumme skriker høyest er det noen som sier.”

        Det stemmer bra det, og du går frem som et perfekt eksempel på akkurat det! 🙂

    3. Vi lever i et land fullt av muligheter. Likevel tar ikke helsenorge seg alltid råd til å betale for all behandling fordi det er for dyrt og dermed slås ned av prioriteringer. Jeg tror, i lys av dette, at mange reagerer. Lev som du vil, men lik debatten om å få barn, vil noen hevde at det ikke er en menneskerett å få barn, det er ikke en menneskerett å se ut som du vil, og der er mange som føler at de mister en forutsigbar arena når de går på offentlige bad og toaletter og møter folk de ikke kjenner, men som åpenbart (for fremmede) ikke skulle vært der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg