Årets beste uke er over! Pride 2016

Pride er over for i år, og for en fantastisk uke det har vært!

(Tusen tusen takk til BLIKK for dette bildet av meg fra paraden. Se hele serien deres HER )

Jeg har sørget for å henge mest mulig i parken, et par av dagene helt fra det åpnet til det stengte. Jeg har møtt gamle venner og fått en helg drøss nye. Jeg har drukket ukjente mengder voksenbrus og vann. Jeg har danset og kysset mange og masse.

Parken var kjempefin i år, og de frivillige har vært utrolig flinke til å stå på og gjøre Pride hyggelig for alle! Jeg har ikke på et eneste tidspunkt følt meg alene, men heller omringet av likesinnede, flotte mennesker av alle kjønn!

Kvinnekvelden på fredag var helt sinnsyk, og jeg gav fra meg kronen som Miss Gay Norway til Thuva Elise Karlsrud, som jeg tror kommer til å gjøre en kjempegod jobb i året som kommer! Takk til arrangørene for årets drøyeste fest! (Og som alltid takk til Rockefeller for å ha vann stående tilgjengelig!) Vi var hjemme rundt klokken 5 på morrakvisten, fikk et par timer på øyet før det var rett opp og ut igjen i paraden!

(Årets Miss Gay Norway, Thuva Elise Karlsrud)

Sammen med en skikkelig bra gjeng med transtalenter, skulle jeg bære transflagget og gå nesten helt først i paraden. Det var tydelig at ikke så mange vet hva transflagget er, så vi svarte alle som spurte(med et smil). Gøy var det uansett, og da lærte forhåpentligvis mange noe nytt. Hyggelig var det uansett, og varmt, men det skyldes jo at jeg gikk i svart. Jeg elsker transtrøya mi, den har transtegnet og den er svart så jeg kan mene at den minnes de transpersoner vi har mistet. I tillegg hadde jeg malt transflagget på kinnene mine. Min ansiktsmaling var ingenting i forhold til andres enorme innsats i sminke og klær. Pride er så gøy!

Vi var hjemme sent i går kveld, og i dag tas livet veldig med ro. Jeg er ikke så ung som jeg en gang var, og ei uke med fest tar på en voksen transkropp.

En super takk til Ina som har vært verdens beste kjæreste og støtte hele denne uka! Med full timeplan er det fantastisk å ha en sånn kjæreste som sørger for topp stemning!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg