Ambassadefest og tatoveringer!

Pride er i gang, og jeg har ferie for å nyte uka mest mulig!

(Ahh yeah, that's the støff!)

(Hva synes du?)

Jeg begynte feiringen på søndag med ny tattis! Tigr Tattoo hadde jo sin årlige "Skeive Dager"-event og jeg kunne ikke misse ut på det. Så det ble to nye på armen min og jeg er kjempefornøyd med dem! Takk til Kathrine som sørget for at dagen ble kjempebra!

Mandagen var Ina og jeg på hagefest på residensen til den kanadiske ambassaden. Jeg synes det var utrolig kult å kunne ta med Ina på dette i år. Selv om det regnet var det hyggelig! Det var skikkelig bra show med både artister og dans, samt god drikke og snacks! Jeg føler meg utrolig privilegert for å bli invitert med på noe slikt!

(Når du er ambassadør, spiller i band med andre ambassadørfolk, og kaller bandet for "Diplomatic Immunity".. Helt sjeft!)

(Danset litt bedre enn det jeg gjør på klubben gitt!)

Jeg synes også det var fint å se politiet stå utenfor da vi ankom. Det er viktig for tryggheten denne uken og jeg håper at jeg vil se mye til politiet under andre Pride-arrangementer.

I dag åpner Pride Park, så da vet du hvor du finner meg! 😀

11 kommentarer

Siste innlegg