Skeiv tatovering?

Tradisjonen tro har Tigr Tattoo "Skeive Dager" tilbud! For de som har fulgt bloggen en stund kan man kanskje huske at det var her jeg tok min aller første tatovering! Altså sløyfen jeg har i nakken ^.^ Jeg synes det er kjempefint at de gjennomfører dette nå for tredje år på rad, og jeg mener det er bra å synliggjøre arrangementer som har med LHBT å gjøre. Spesielt i år hvor vi markerer lovendringen som tillater oss å endre juridisk kjønn, uten kastraksjon eller andre krav!

Det begynner denne helgen, og vil for meg innlede en fantastisk flott uke med festing, feiring og at jeg skal gi fra meg Miss Gay Norway tittelen. Men aller først blir det tattis! ^.^

Se eventet på Facebook her! Håper vi sees ^.^

https://www.facebook.com/events/1730750217155426/?ti=icl

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg