Skal snakke på Folkehelseuka i Bergen

Da er jeg på vei med toget til Gardermoen, hvor jeg skal videre hives til Bergen. Været har gjort sitt beste for å akklimatisere meg til nye værforhold, ved å la det regne tungt i dag.

Jeg skal snakke for en gjeng medisinstudenter i anledning Folkehelseuka. Jeg er andre halvdel av et dobbeltforedrag med Esben Esther Pirelli Benestad. Vi kunne sist sees sammen på NRK2s Selskapet i fjor høst 🙂 Jeg skal snakke etter hen, og det er litt som å hoppe etter transverdenens Wirkola.

Dette blir vel også første gangen jeg er i Bergen, ihvertfall i voksen alder. Så jeg har nok en ganske spennende dag foran meg.

Ønsk meg lykke til a?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg