Bursdag!

Ja da var jeg endelig fylt 18 gitt!!

Nei vent… Stryk det, 28 var det visst jeg var.. Men det er minst like bra, og jeg blir fortsatt legga på butikken så det tar jeg ganske fint! 😀

Jeg fikk forøvrig gaver på senga av familien i dag! Og jeg klarer ikke å dy meg fra å skryte av datteren min for å ha valgt ut gave helt selv, betalt den selv og bedt henne pakke den inn, for den var nemlig til mamma!

Jeg fikk en "get home"-bag(som er noe i retning av en bug out-bag(Google it), en Sonic Screwdriver som tilhørte min favorittdoktor fra TV-serien Doctor Who og en utrolig søt enhjørning! Ina og Aurora har virkelig stått på altså! Klarer du å gjette hvem som gav hva?

Imorgen blir det forøvrig fest! Så god helg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg