Transebamsen er navngitt!

Etter så utrolig mange bra forslag på bloggen, Instagram, Facebook og rundtom har jeg endelig kommet frem til hva transebamsen jeg fikk av Idodiversity skal hete!

Det var utrolig mange bra forslag og jeg var usikker på hvilket jeg skulle velge. Med alternativer som Prinsesse Anton, Kjønnsfrid, Ymir og en drøss flere var det neimen ikke lett.

Valget falt til slutt på Vegard Sørnes sitt forslag, Transisco! Det funker på engelsk, det funker på norsk, det er kult og det har trans i seg! Utrolig bra forslag og tusen tusen takk for det Vegard! Jeg vil også gjerne takke alle andre som har bidratt til å navngi Transisco! Tydelig at slikt falt i smak hos mange ^.^

Da ser jeg frem til mange eventyr med Transisco fremover, og så kan jo du se alle de fine navneforslagene HER , samt sjekke ut @Idodiversity på Instagram for flere av bamsene ^.^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg