Liten oppdatering av jula.

Først og fremst, siden en del lurer, jeg hørte aldri noe fra broren min etter blogginnlegget om han i jula. Jeg vet ikke om han leste det eller ei, men jeg regnet vel ikke med å høre noe uansett.

Både jul og nyttår var kjempebra! Vi var først hos svigermor i jula og besøkte masse av Inas familie, vi var innom en del av min familie og jeg var nissen i år!

Romjula var vi hjemme og hadde besøk mens Aurora var hos sin andre mamma. Så kom nyttårsaften og da hadde vi en liten fest her hjemme hos oss med bra folk <3

Om en stund begynner jeg i læra og det gleder jeg meg masse til! Det er digg å ha fullført skolen og spesielt digg å ha fullført noe som helst igjen! 2015 var det beste året jeg har hatt i voksen alder og det er jeg veldig takknemlig for.

Oh! Glemte nesten! Jeg har farget håret igjen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg