Mann med stor tiss på snapchat får slitsom respons fra lesbe.

Denne fyren la meg randomly til på snap og kunne tydeligvis sende ting til meg. Det er sjelden jeg prater med folk som har det i nicket sitt at de mener deres lem er stort. Så begynte en samtale jeg ikke helt fikk meg til å stoppe.

It’s sciency!

Åh nei.. Han sletter meg ;/

Tenkte kanskje vi var ferdig der..

Sendte han et bilde av veggen min, woops.

Lærer aldri..

Så jeg sendte han denne:

For selvfølgelig er det kun kvinner som bruker bobbypins..

Bobbypins, den nye sexe leke

Og seff måtte han være en smule homofobisk også.. Hånda i været alle som ble sjokkert.

Rulla litt over kanten for min del når ordene “samtykkende sex” var fremmedord.

Åh akk o ve, hva er vel livet uten en tiss involvert?!

Veldig diskré…lurer på hva han vil? (Herregud jeg var redd for å trykke..)

Folkens, god kjøreregel! Aldri la en uventet penis avvæpne deg. Selv om den er tegnet.

Og han tar ikke vitsen…-.-“

(Vil bare understreke at jeg ikke har fordommer mot størrelsen på penis hos folk. Jeg intenderte å spille på “alfa”karers svakhet som er størrelse. Burde ha skjønt at det var dødsfødt.)

Altså..dette er bare feilinfo, jeg skal informere han jeg!

Eiffeltårnet er stort!

Og sjokkis! Elsket av mange!

Jeg slettet han etter det. Gikk lei og han var creepy. Husk på til senere barn, randomme folk vil ikke se tissen din. Samtykke først. Og prøv å være mer interessant enn som så.

Btw, husk på at vi snart er å se på Oljebarna!

16 kommentarer

Siste innlegg