Jeg ble trakassert i Hvem Bryr Seg.

Jeg er strålende fornøyd med Hvem Bryr Seg i går!

All kudos til alle som turte å bryte inn, det er kjempetøft gjort av dem! Og all respekt til hun som måtte stå en hel dag og snakke dritt til meg, det krever uten tvil sitt.

Jeg har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger og meldinger fra folk jeg aldri har møtt. Det er massivt hyggelig! Folk er så snille og har blitt så rørt. Utrolig bra! Good job team!

Fikk du ikke sett det så ligger hele programmet på Tv2 Sumo, ellers så er det høydepunkter her:

http://www.tv2.no/v/969059/

Jeg vil veldig gjerne høre hva du synes, kommenter gjerne 🙂

10 kommentarer
    1. Hei =)
      Så innlegget på hvem bryr seg, før du la ut innlegget her og kjente deg faktisk igjen fra her 🙂
      Så bra at det var mange som støttet deg og sa i fra. Tøft gjort av både deg og henne som “snakket stygt” om deg 🙂 Stå på videre 🙂

    2. Veldig glad jeg ikke var der når dette skjedde…. Hadde gitt henne juling. Neida, joda. Men hadde nok blitt hakket mer sinna enn de som sa ifra. Godt gjort av dem å holde hodet kaldt og støtte deg! 😀

    3. Det er godt at det var noen som brydde seg. 🙂 Men det burde vært flere. Det er fantastisk gjort at TV2 lager et så rørende og bra program.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg