Torsdag ser du meg i “Hvem Bryr Seg”

På torsdag blir jeg å se i “Hvem Bryr Seg” på TV2. Jeg hadde det veldig moro med å spille det inn og grugleder meg veldig til å se hvordan det blir til slutt. Jeg tror mange vil bli overrasket over å se meg i en slik rolle egentlig. Er en maks for hva jeg har lov til å avsløre, men det handler om en transperson som blir plaget. Hyggelig å få spille en transperson, når jeg er en transperson. Jeg har tidligere gått ut og sagt imot at Cisfolk skal spille transfolk, av flere grunner. Da er det litt ekstra kult når tv2 ordner en transperson til rollen. Ekstra autentisitet. Det begynner klokken 20:00 nå torsdag førstkommende.

Skal du se på?

Se trailer for Hvem Bryr Seg her:

https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/hvem-bryr-seg/hvem-bryr-seg-1-851623.html

14 kommentarer
    1. Denne episoden vil jeg få med meg. 🙂 Det er bra at TV2 sitt program har lyst til å ta transkjønnet relatert situasjon i programmet sitt også. Det matcher “Hvem bryr seg” veldig bra.

    2. Har en venn som er transkjønnet å synes det er supert at det skal handle om nettop dette tema i hvem bryr seg. Kanskje nettop dette får alle de som er negative til trannskjønnethet der ute til og bli mere positiv anngående trannskjønnethet. Gleder meg til og se denne episoden :).

    3. Jeg visste det var noe kjent da jeg så hva som skulle komme til å skje i neste program forrige torsdag😂👌🏼 skal selvfølgelig se da, flott av deg å stille opp og det er jo bare positivt med autensitet i en slik produksjon 🙂

    4. Så den nå via en link noen delte. Blei mektig provosert av hu som trakasserte (selv om jeg veit at hu spilte)! Dette er så viktig at folk ser og tar til ordet mot. Og så syns jeg det er tøft av deg å stille opp på det, for selv om du visste at det var spill, så er det vel (som Luca sa) ofte slike ting man kan få høre? Og så en ting til slutt. Du er vakker 🙂

    5. Anonym: Utrolig kult at “noen” delte linken! 😀
      Helt enig med deg!
      Og takk! Ja, det var hardt, fordi alle tingene som ble sagt er enten ting jeg eller mine venner har fått høre. Tror det bidro til å gjøre det hele autentisk.

      Aww *rødme* takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg