Transkvinne i skauen. Der hun hører hjemme?

Så søndagen ble brukt til blåbærtur. Et konsept jeg helt ærlig ikke er spesielt kjent med. Dette var Ina sin idé og til tross for at jeg ikke var fullstendig motivert er jeg ikke fremmed for å prøve meg i nye omgivelser. Så vi inviterte med ei jeg går i klasse med som også faktisk er vandt med slik, samme som Ina. Og ut i skauen i Bærum vi dro.

Jeg fikk tilogmed egen bøtte!

Etter et par timer med plukking hadde vi overraskende mye bær og var klare for å komme oss tilbake til sivilisasjonen igjen. Samt at vi måtte hente Aurora.

En hyggelig dag i skauen, der jeg virkelig ikke hører hjemme, med folk som praktisk talt kunne bodd der.

Nettopp begravet mine fiender i skogen.

Dette gikk sjokkerende bra. Altså, formen min er overhodet ikke på topp, men jeg klarte meg greit. Vi trengte heldigvis ikke gå veldig langt for vi fant et veldig bra sted å plukke. Sau så vi også sånn helt plutselig.

Omnomnom

2 kommentarer
    1. Så koselig! Jeg er ikke noe “skau-menneske” selv, til tross for at jeg er vokst opp på bondelandet, men slikt er alltid koselig i ny og ne! 🙂

    2. LTDH: Haha, men da har du ihvertfall fordelen av å ha erfart bondelandet, det sliter jo byfolk med. Nærmeste jeg kommer er tiden jeg bodde i Bjørkelangen men selv det var ikke mye skauete eller bonde(min egen feil dog).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg