Andre uke overstått før jeg kunne blunke.

Herrejemini som tiden flyr. Plutselig var det fredag igjen liksom.

Jeg har lite energi til overs om dagen. Skolen tar liksom alt. Det er grytidlig opp, gjøre seg klar på minimalt med tid og så dure av sted til skolen. Jeg har gjenoppdaget rushtrafikk og rushkollektivt og det er like dritt som jeg husket. Så er det skole, og vi har begynt å klippe en del. I går brukte vi hele dagen på å klippe, og i dag skal vi bruke en del tid på å klippe. Det er kjempemoro, men hardt selvfølgelig.

(Look busy)

I tillegg til alt dette har det vært fullt kjør etter skolen også, jeg har måtte kjøpe inn klær og utstyr som jeg trengte til skolen. Ina og Aurora har måtte styre med seg selv og det har gått kjempebra 🙂

Nå er det snart helga, kun én skoledag igjen, så blir det en helg med fest og morrrrrrro!

4 kommentarer
    1. Hvis dere bruker hendene mye, og du i tillegg er sliten etter tidligere morgener (og muligens sene kvelder), anbefaler jeg å kjøpe en liten manual (vekt man trener med) – 1,5 kg kan være mer enn nok – og holde denne mens du beveger på armene, håndleddene og så videre. Helst et par ganger om dagen, før og etter ei økt, kanskje?
      Lett å få senebetennelser og andre vondter når man er sliten og må bruke hendene!
      Bedre føre var enn etter snar på de greiene der – hilsen ei som ble sykmeldt fra skolen et halvt år på grunn av dette.
      Flott å høre at studiene går bra, da! Lykke til videre 🙂

    2. Godt å se at du trives 🙂 Har hatt litt lyst til å ta en frisørutdanning selv, men tviler på at jeg er flink nok.

    3. PrincessMaryOfDenmarkOrPortugalOrSomething: De lærer deg alt på skolen, så om man ikke er flink, så blir man det. Uansett så kan hvem som helst mestre nesten hva som helst bare man trener nok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg