Foredrag hos Skeiv Ungdom – selfie mens man prater

Foredraget om blogging hos Skeiv Ungdom gikk bra. Skulle ønske jeg hadde hatt mer tid å forberede på men slik er det iblandt

(Foto: Eirik Riise)

For første gang ever har jeg selfiet mens jeg holder et foredrag, siden jeg drev og snakket om hvor awesome selfien er.

(Ingen som sa at selfiene ble bra når man snakker samtidig)

Uansett hyggelig å se alle sammen igjen og synd jeg måtte dra igjen så fort. Etter meg var det en paneldebatt om religion og LHBT, det var kult å få med seg. I tillegg haiket to av deltakerne med meg ned mot Oslo igjen. En av dem spanderte tilogmed kebab på Balkan i Ski på meg!

Idag skal jeg tilogmed se om jeg kan ordne et fornuftig innlegg iløpet av dagen, har vært lite av det i det siste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg