Menstruser! For alle kjønn.

Først og fremst! Hah! Det var nok en tittel du aldri trodde jeg kom til å ha!

For det andre, sjekk Dette ut! Det er menstruser som lar deg takle mens rett på!

Istedetfor å gjøre mens til den dustete “åh gud, tante rød er på besøk igjen”, så gjør det heller til “JEG HAR FAKKINGS MENS OG TING FUNKER ENDA”, eller “JEG ER IKKE GRAVID DENNE GANGEN HELLER OG JEG VIL VÆRE COMFY SÅ LENGE MENSEN VARER!”

Men det aller aller beste med dem? De er fullstendig kjønnsnøytrale. Så enten du er ciskvinne, transmann eller noe annet, så står det ingenting på dem som sier noe om din identitet.

Runde én med disse trusene ble nemlig kritisert for nettopp det, så derfor har de nå laget runde 2 uten å kjønne. Og hva er vel bedre enn et firma som lytter?

Sjekk de ut og få høre hva du synes?

http://www.harebraineddesign.com

(I tilfelle noen lurer, nei, jeg har ikke fått noe for å pushe dette. Jeg bare ønsker at mine venner som er trans skal kunne ha mens uten at det er verdens undergang grunnet dysfori.)

6 kommentarer

Siste innlegg