Dama til Miss Gay Norway.

 

 

Så under Pride, etter paraden, så stod Ina, kjæresten min, i kø for å kjøpe øl. En person kommer bort til henne(stod vel tilfeldigvis ved siden av tenker jeg vi sier) og begynner å småpratet og flørte med hu. Etter noen setninger titter hen litt ekstra på henne før hen sier:

 

– Er ikke du dama til hun der, ehm, hun der Miss Gay eller noe? Sorry ass.

 

Og så gikk hen sin vei.

 

Først og fremst, det er artig at Ina blir gjenkjent som “dama til Miss Gay”, men la oss gå en ting på det rene, Miss Gay er dama til Ina!

 

Videre så stusser jeg på hvem dette er, siden hen vet hvem jeg er og kunne kjenne igjen Ina. Hvis hen kjenner meg så ville det jo vært kjempemorsomt om hen prøvde å sjekke opp dama mi. Så randomme menneske, ta kontakt!

4 kommentarer

Siste innlegg