På P3 og TV2 på samme dag!

Så igår ble en aktiv dag! Først ble jeg intervjuet av Verdens Rikeste Land på p3 angående Caitlyn Jenner, og det var kjempegøy! Resultatet av det kan du høre her! Bedre reportasje om trans skal du leite lenge etter!

Så skulle TV2 Nyhetskanalen ha en sak, og den måtte jeg gjøre per telefon siden jeg måtte hente datteren min i barnehagen og kjøre fra jobb. Grunnet trafikk rakk jeg ikke hjem med oss, så jeg måtte gjøre intervjuet i bilen. Heldigvis hadde Aurora duppet av på turen så jeg bare parkerte og gjorde intervjuet allikevel. Jeg synes det gikk bra men siden jeg ikke har tilgang til kanalen akkurat i flyttingen så vet jeg ikke. Hvis noen har TV2 Sumo og vil sjekke så var det på ettermiddagen igår. 😀

Busy dag med andre ord! Hva gjorde du da?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg