Den ultimate testen om man er fri fra tobakken!

(Endelig fri fra snus og sigg! *stolt*)

Så ok, jeg har jo vært fri i ca. 8 måneder fra nikotninen. Jeg holdt på fra jeg var 14 ca., og det har vært flere forsøk tidligere. Men ifjor så sa det stopp på dagen, og det virket!

Så når vi da dro til Sverige for litt over en måneds tid siden, så var det en kompis som lurte på om vi kunne ta med snus til han. Jeg sa ja og trodde jeg ikke kom til å ha den så lenge, men vi fikk aldri overlevert den.

Før igår, endelig fikk jeg overlevert snusen, i samme tilstand som jeg hadde kjøpt den!

En hel måned i kjøleskapet uten at jeg engang har vurdert å ta av den! Det har vært en utrolig deilig følelse.

Total frihet, endelig!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg