Kræsjet et landsmøte og fikk bok i retur.

I helgen var jeg på middag med Skeiv Ungdom! De holdt nemlig landsmøte, og siden jeg hadde sittet i sentralstyret fikk jeg også en invitasjon.

Der møtte jeg masse kjente, samt jeg fikk overlevert premien fra transkonkurransen.

(Vinneren med premien! Aww yiss!)

(En av de mer normale av de jeg kjenner 🙂 )

(Sofie, det stuntet dama di dro med alle som leste opp lappene til deg var sykt søtt! Grattis med ettårsdagen, en milepæl for alle lesber!)

I tillegg så fikk de av oss som ikke skulle fortsette i sentralsstyret en liten oppmerksomhet.

Jeg måtte flire når jeg oppdaget hva jeg fikk. Du vet du har gjort interessene dine tydelige når dette er hva du får!

(Line, you know me so well!)

Alt i alt en kjempehyggelig kveld, og en fantastisk helg! Så utrolig kos å se alle sammen igjen!

4 kommentarer
    1. haha, og du er en av de mer normale og fantastiske jeg kjenner!
      Det var et utrolig koselig, men ondskapsfull plan!
      Gråt som bare faen, men tusen takk kjære! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg