Nr. 59 på topplista til blogg.no og artikkel på trykk!

Så, sex selger tydeligvis.. Noe jeg skjønte når jeg hoppet fra 150-200 på topplista, til topp 60.

(Klarte ikke dy meg fra å laste opp et bilde til med denne t-skjorta!! <3 )

Altså blandt de flotte bloggerne som man kan se uten å måtte trykke “vis flere”. Jeg var også på andreplass i kategorien “pluss”, altså hvorfor prosentvis økning man har fra dagen før. Så høyt oppe har jeg ikke vært før og jeg finner utsikten veldig hyggelig altså! ^.^

Godt å få så mange fine tilbakemeldinger på innlegget om 50 Ting Alle Trenger Å Vite Om Sex.

Dere er noen perverse jævler, og det er bra! <3

Det er kjempemoro og bra å se at folk engasjerer seg og liker hva jeg skriver. Dere er best!

Idag var det Transgender Day of Visibility, og jeg hadde et kjempegodt innlegg om akkurat det. Faktisk så bra at jeg fikk en kronikk på BLIKKs nettsider. Den kan leses Her forøvrig.

Kvelden idag brukes på å se Scott Pilgrim VS. The World og spille med dama. Følg med imorgen for da kommer det noe ganske kult her på bloggen.

Husk å like på Facebook btw!

Coming Out Christine På Feisbuk

8 kommentarer

Siste innlegg