Humor på søndagen!

Siden det er søndag har jeg plukket ut noen morsomme bilder jeg tenkte å dele med dere! Enjoy!

Perfekte barneklær:

(Hvis Ina og jeg skal ha barn så må vi ha denne!)

Heldig markedføring?

Verdens beste reflekser og evnen til å sanse fare, men kanskje ikke de beste instinktene? Spider-Man med en bag stjålne penger:

Denne fordi jeg ler enda:

Dette paret som ville jeg skulle filme/delta i lek og som ikke skjønte et nei.

Fordi Frode Øverli er morsom:

Og en gay joke til sist <3

God søndag! ^.^

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg