Regnbuefamilie på lørdagsshopping!

Idag har vi først vært og levert mere klær til vennen min som skal ned til Irak, så kan hen dele de ut blandt folk der nede. Jeg elsker når jeg vet med sikkerhet at trengende får brukt klærne.

Så dro vi på Sandvika Storsenter og der ble det brukt noen kroner, men svært fornuftig!

(Her er forøvrig den toppen jeg kjøpte på Fretex som jeg lovet å vise dere bedre.)

Vi var rundt absolutt hele senteret og tilogmed ned på Fretex en tur. Der ble det ingenting idag, men vi fant annet vi trengte rundtomkring.

Ina fikk endelig oppfylt sin drøm om å kjøpe armbrøst til Aurora, og ikke nok med det, vi spleiset på en flunkende ny sykkel til henne også!!! Endelig får hun sykkel her hos meg!

(Se så stolt hu er, og i matchende Daryl Dixon T-skjorte da! :-D)

(Se så søte de er!!!)

Så nå gleder vi oss til hun får prøvd den. Om været tillater så blir det allerede imorgen!

Så det var vår elleville lørdag, hva har du gjort idag? ^.^

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg