Ei flamme fra da jeg var mann, ble kjæreste da jeg ble kvinne.

Nå skal dere få en litt artig historie.

Jeg er jo sammen med denne jenta:

Hu heter Ina forøvrig og er fra Flekkefjord/Sandnes.

Vi har jo nå vært sammen i ca. 9 måneder, men det er et litt artig faktum ikke så mange vet om.

Ina og jeg har holdt på før.

Ikke så big deal tenker dere kanskje, men jeg mener før jeg kom ut.

For 5-6 år siden traff jeg nemlig ei jente på nett. Vi møttes en gang og etter det mistet vi kontakten etterhvert. Jeg var dude, hu var en del annerledes enn nå, timingen var ikke helt heldig.

Så fant jeg henne igjen for et års tid siden og tok kontakt. Med en gang skjønte hu ikke hvem jeg var engang som snakka om denne karen hu hadde holdt på med. Men sakte men sikkert gikk det opp.

“Vent litt…åh! Her har det skjedd ting ser jeg!”

– hennes reaksjon.

Det gav en ganske fin anledning til å bli godt kjent igjen. Så jeg dro på tvers av landet til henne og ble kjent igjen og etterhvert, forelsket.

Nesten et år senere, her er vi, snakker om å flytte sammen og like forelska enda.

Hu er bra dame folkens, blandt de beste!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg