Kvinne blir far til eget barn!

I en sjokkerende oppdagelse har en kvinne blitt far til sitt eget barn.

Til tross for hva folk tror så finnes det kvinner der ute som er kapable til å levere små kjønnsceller.

Jeg er nemlig en av de.

Juridisk er jeg far, i tittel er jeg mamma, biologisk leverte jeg de små, raske kjønnscellene, kult sant?

(Lite visste jeg at Aurora hadde potensiale for tyveri!)

Det virker motsatt vei også. Mannlige megadudes kan bli gravide. Det er awesome! Jeg kan ærlig talt ikke se for meg noe mer cute enn en svær skjeggete mann med bolle i ovnen! Med ei snasen dame ved siden av som er skyldig i bollen ^.^

(En manma som er far til eget barn? Yep I am!)

Og det burde vel snu litt på hvordan vi ser på titlene mor og far? For jeg er jo mammaen til Aurora(i tillegg til hennes andre mor), til tross for hvilke kjønnsceller jeg leverte. For det er alt mor og far er, titler. De henger ikke sammen med hvilken rolle man har i oppdragelsen, eller om man er biologisk knyttet til barnet. De henger ikke nødvendigvis sammen med kjønn heller. Man kan være dame og far, eller mann og mamma, eller tilogmed et tredje kjønn og bare forelder(eventuelt “for”).

Om dette ryster deg litt, så bra, det har du godt av.

Fred ut <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg