Husmor: Din naturlige rolle!

Ja, etter mye om og men, så har jeg endelig inntatt min naturlige rolle i livet, som husmor!

Jeg har prøvd lenge å kjempe imot, men man kan ikke stå imot sin rettmessige plass i livet.

Det sømmer seg ikke for kvinner som meg å arbeide ute. Slikt får mer spesialtilpassede folk ta seg av! Det viktigste er jo tross alt å holde hus og barn rent og fint til kjæresten kommer hjem!

Jeg er særdeles flink til å ha maten klar når kjære kommer hjem, og det er i aller største selvfølgelighet hjemmelaget! Jeg har i tillegg laget oversikt over husarbeid som må gjøres iløpet av uka, og sørger for å holde god styring. Det er svært viktig at kjære slipper slike upassende oppgaver, det er rett og slett ikke kjæres jobb!

Som man også har sett har jeg inntatt en mye mer feminin klesstil, dette for å vise min status i samfunnet som den som ikke tar beslutninger i forholdet.

Mange timer hver dag brukes på å se best mulig ut til kjære kommer hjem og kan bli tatt imot på best mulig måte. Jeg venter med øl i og kjære får sette seg bekvemt i sofaen frem til middagen. Kjære slipper selvfølgelig å rydde av, det ville blitt for dumt!

Det er svært viktig å huske at kjæres jobb er mye tyngre enn min, og dermed er det viktig å ikke presse kjære til å gjøre ting etter jobb. Jeg trenger iblandt hjelp med å åpne bokser og tunge løft, men det sømmer seg ihvertfall bedre!

Jeg er ikke så utrolig flink til å gjøre kjære lykkelig enda, men det er jeg sikker på at vil komme seg, ettersom hjemmet blir renere og ryddigere.

Folk hadde det uten tvil bedre på 50-tallet og derfor er det logisk å tenke at deres levesett er den optimale! Derfor er det naturlig for oss å etterstrebe denne måten å leve på!

All denne masingen om like rettigheter og likestilling har sørget for en ubalanse i samfunnet, noe vi har alle en plikt å rette opp i!

Håper snart folk innser dette og inntar den livsstilen var ment til å ha igjen!

#husmor #naturlig #rolle #1950s #housewife #trans #transkjønnet #mor #mamma #kjære #kjærester #husarbeid #rettmessig #plass

2 kommentarer
    1. Det verste er jo at det finnes en bok fra “gamledager” hvor dette står skrevet (på?) i ramme alvor!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg