– Mora di er mann!

Jeg lurer på om Aurora(datteren min) noensinne kommer til å få denne slengbemerkningen. Jeg fikk den plenty da jeg var yngre og jeg sa det enda oftere. Forskjellen ligger jo i at Aurora kan svare noe helt unikt til disse som sier sånt.
-Nei, ikke nå mer! 
Eller:
– Neinei, du misforstår, det var før det, hu er dame nå, men jeg skjønner at du ikke gjør det så bra på skolen ja.
Teknisk sett så er det jo ikke riktig, jeg var jo aldri mann til tross for at jeg levde som det. Men når man skal være kjapp i kjeften er det ikke “teknisk sett” som gjelder.
(Hmm, dette må meg for mange år siden undre på.)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg