Nåler stående ut av huden..

Hver eneste dag må jeg dra disse nålene ut av ansiktet mitt.
De forsvinner hele dagen, men hver kveld kjenner jeg dem komme krypende tilbake. 
Hver eneste morgen våkner jeg, og jeg vet de er der. Som pigger står de ut av ansiktet mitt og jeg må dra de vekk igjen.
Det ville vært for mye å gjøre det over hele ansiktet, da ville jeg ikke hatt tid til annet, så jeg prioriterer. Høvel på det meste og pinsett på resten, og når de endelig er borte, er huden rød, men jeg er fri. Skyen letter og jeg fungerer igjen, til neste morgen…

#hår #ansiktshår #napping #shaving #dysfori #transkjønnet #trans #mtf #mtk #pinsett #smerte #skjønneht #velvære

8 kommentarer
    1. Prøv epilator! Bruker det selv, og er superfornøyd! Kan brukes på “hele’kroppen. Finnes egne epilatorhoder til ansikt også. Gjør jobben mye raskete, og hverdagen bedre 😉
      Selv epilerer jeg under armer, leggene, underlivet, haka og overleppa. Anbefales!
      Vondt første gangene, men så blir du vant til det på en måte. Nå er det nesten godt ;p etter en varm dusj er det mindre vondt, og porene er åpne og hårene løsner lettere. Virkelig verdt forsøket 😉
      Bruker selv braun silk epil 5, den er kjempegod 😉

    2. Anonym: Takk for tips! Dette var veldig bra! Jeg bruker epilator på hele huden, og har prøvd den på ansiktet og det var helt dust au. Litt redd for at de som er beregnet på ansikt er beregnet på ansiktshår på ciskvinner. Ansiktshår på de med testosteronforgiftning er liksom drøyt mye tjukkere. Men kanskje det funker der også? Uansett, tusen takk! 🙂

    3. Jeg trodde du ble behandlet gjennom riksen. Vi har ikke kommet så langt som til hormoner så vi betaler laser i ansiktet selv nå. På kroppen må jeg hjelpe dattera med voksing. Skulle gjerne tatt over. Liker ikke se hvor vondt hun får 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg