Visste du at jeg har vært med på Unge Mødre?

Det er helt sant!
Ja, altså, ikke som mor da, men kjæresten til hu ene som var med. Sesong 9 av Unge Mødre dukket opp en familie på fire. Nå skal det sies at jeg var i hovedsak en bifigur da. Eksen var moren de fulgte.


Et utdrag fra avisartikkelen om oss:
(Før du spør, Christer var meg)

“Den første dagen syntes Silje det var rart å ha kameraene rundt seg. Hun forteller at hun slet med å oppføre seg normalt. Etter hvert ble hun vant til det, og det var Christer som led mest:

 – Jeg måtte hoppe inn i det da jeg kom hjem fra jobb. Det jeg lærte av å være med, er at jeg alltid må passe på hvordan jeg ser ut på håret, forteller Christer med et smil.”

 

Hehe, tydeligvis har lite forandret seg 😛 Merkverdig nok så ser jeg ikke ut på håret overhodet i bildene fra artikkelen.

 


(Foto: FEM/Christine Heim)

Å være med på Unge Mødre var overraskende moro, og ikke like skummelt som jeg hadde trodd. Vi fikk full mulighet til å se igjennom og følte oss trygge på resultatet, og synes det ble morsomt. I tillegg har vi kun fått positive tilbakemeldinger i ettertid!

 

På denne tiden så var jeg strengt tatt igang med transisjon, men ikke i noen stor grad så det skulle synes for nevneverdig.

I tillegg så er det litt gøy å tenke på at en transmamma har vært med på Unge Mødre.



(Her ser jeg ihvertfall awesome ut på håret!)

 

Sesong 9 om du føler at dette bare MÅ du se.

Link: https://se.sbsdiscovery.no/unge-modre/41/

Link til RB-artikkelen:

http://www.rb.no/lokal_kultur/article5928349.ece

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg