Tilbud om å hoppe i høyet for penger. Det sosiale eksperimentet fortsetter.

Da tenker jeg vi fortsetter suksessen fra sist gang, med det sosiale eksperimentet på Gaysir.no.

Denne gangen skal jeg ta for meg creeps som sender meldinger som relaterer til sexarbeid, “gaver” eller andre økonomiske vinninger.

Nå skal det sies at jeg ikke har gått inn for å akkurat markedsføre meg selv som en som er til salgs, så jeg antar det påvirker hvor mye feedback jeg kunne fått. Men allikevel så er det noen som prøver lykken:

Han hadde sendt to meldinger først, før den kom. “Javelja, du gav meg ikke oppmerksomhet, da får jeg flashe lommeboka da!”

Jeg mistenker at disse to er kommet fra samme person, fra forskjellig profil. Han håpte vel at å tilby meg penger uten å spesifisere hva jeg skulle gi i retur skulle holde Gaysirs moderatorer unna. Den gang ei etter jeg rapporterte han.

Her får jeg aktiviteten beskrevet på forhånd, alltid greit å vite hva man har å gå til, i tillegg til at han tilbyr meg en “gave” i retur.

Polish a turd, it’s still a turd my friend. Seksuelle aktiviteter i bytte mot “gaver” er fremdeles salg/kjøp. 🙂

At jeg ikke gikk for dette altså, kunne jo sagt min pris! Så utrolig leit at jeg er i et monogamt forhold for tiden, for dette ville vært måten å supplerere inntekten på!

 

(Den siste setningen bør strengt tatt ikke leses som fleip, mange transkvinner jobber som sexarbeidere og for flere er det eneste alternativ for å tjene til livets opphold.)

 

I ettertid har jeg hatt denne statusen, siden plussen jeg fikk i gave gikk ut, og det var lite aktuelt å ha det lenger.
Håpet det skulle sørge for at folk ikke spammet meg til døde, men den gang ei.


Så feil kunne man ta…

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal formulere dette her, uten å høres ut som en idiot uten like. Men å velge å sette det der på topicen din på gs så ber du jo om mer drit enn du allerede for :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg