Respons på gårsdagens innlegg.

Jeg fikk utrolig masse respons på gårsdagens innlegg, det har vært kjempekult!

Hva jeg synes om serien vil komme i ett senere innlegg, jeg bare følte det var viktig å skrive dette.

Etter innlegget ble jeg kontaktet av ei som følte det var viktig å synliggjøre at HBRS ikke representerer alle i sin pasientgruppe(det visste vi fra før), men også at de ikke representerer alle som definerer seg som Født i Feil kropp. Hun oppfattet det også som at jeg bidro til å sette skillet mellom transfolka og født i feil kropp-leiren. Jeg vil riktignok hevde at å anerkjenne at det finnes ett skille, ikke bidrar til å lage det, men der kan man font være uenig.

Uansett, til de som har gitt meg tilbakemeldinger på innlegget. Det blir satt utrolig stor pris på!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg