Kjønnsmangfoldsleir 2014! Og ny personlig rekord!

I år, som ifjor, ble det avholdt leir for unge med tematikk rundt eget kjønn.

Og i år, som ifjor, var den kjempebra!

Personlig ble det mye taxikjøring på meg, henting av deltakere på togstasjoner rundt om. Men jeg holdt også samtalegrupper og satt i ett brukerpanel for generell informasjon og spørsmål angående prosessen. Og toppet det hele med å holde ett innledende golfkurs, ikke dårlig bare det!^.^ Mange av deltakerne fra ifjor var med, og mange nye. Jeg tror, og håper, at alle fikk en fin leir og en god opplevelse av Skeiv Ungdom. Alt i alt en veldig bra leir! ^.^

Men for meg personlig klarte jeg en av de største milepælene noensinne! Jeg badet i ett offentlig basseng! Med folk i!

Dette var første gang på en god del år, siden lenge før jeg begynte denne reisen. Og det føltes så godt ut!

2 kommentarer
    1. Jernbanestasjon, ikke togstasjon? (jeg elsker å pirke i denslags terminologi?). 😉
      Kule bilder, sikkert fin leir! 😀

    2. Peter Udbjørg: Begge deler er teknisk sett rett. Men du har helt rett i at jernbanestasjon er mer rett terminologi.

      Det var kjempehyggelig, skulle gjerne vært med på den som er i år også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg