Eksamen

Beklager at det har vært svært lite aktivitet fra meg i dt siste, men jeg lovte meg selv at så fort Transminnedagen var over så skulle jeg fokusere utelukkende på eksamen foruten ett kjapt julebord og møte i Gjøvik.

Det gjorde jeg, jeg følte jeg kunne pugget bedre og lest mer, men alt i alt så var hodet ganske proppet med informasjon dagen før.
Faget var religionshistorie for de som kke vet hva jeg studerer 🙂
Jeg følte det gikk ok, satt 5 1/2 time av 6 mulige og skrev en god del sider, får håpe de var bra sider!

Ellers er det lite intelligent som skjer, lite penger og lite nytt på datingfronten :-p
Håper dere har det mer spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg