Helga!

I helgen har jeg Aurora, og vi har sålangt kosa oss veldig! Kombinerte tur og butikken idag, noe ‘Rora liker svært godt. Ihvertfall når hun får kjøre vogna^^ Resten av dagen brukes på rydding og matlaging, og annet fornuftig*host*.

Er ganske fornøyd med hvordan ting er mellom meg og eksen for tiden, ting er faktisk…bra. Hadde noen spurt meg for noen måneder siden så hadde jeg nok trodd vi hadde hatt en helt annen måte å kommunisere på. Men hun skal faktisk få kred for måten ting har vært den siste tiden. Synes ett godt eksempel er en av kommentarene som kom inn på forrige innlegg. Så ja, credit goes where credit’s due!

Om noen dager kommer jeg til å poste nok ett før/etter bilde igjen, så stay tuned :-p

4 kommentarer
    1. Åherrehud, så pen du er! Skulle gjort alt i verden for å få håret ditt, og ikke minst ansiktsformen din! Såå tøff du er som kommer ‘ut av skapet’ gjennom en slik blogg:)

    2. anonym: Awww^^ dette var en hyggelig kommentar å få! 🙂 Du kan dessverre ikke få håret mitt da, liker det der det er :-p Er ikke helt hæppi med ansiktsformen, så den må du gjerne få^^

      Haha, takk for det og, men nå er jeg “ute” for lengst da, så ekke så tøff lenger :-p

    3. Fortsatt tøft! Å ha en slik blogg må vel likvel oppfattes som’kontroversielt’ for noen mennesker som da kan komme med negative utsagn, og rasistiske (eller kanskje ikke rasistiske, glemte bare hvilket ord jeg var ute etter) kommentarer. Men ansiktsformen tar jeg lett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg