Tur!

Denne helga skal jeg til Lillehammer på evalueringstur for leiren vi holdt i sommer!
Den mest episke leiren noensinne skal evalueres, og det kan ikke bli intet mindre enn bra!
Aurora er også med! Siden jeg har henne i helgen så får hun være med, selv om hun teknisk sett ikke var med på leiren da. Vi skal ta tog fra Oslo etter skole/barnehage etterpå og jeg tror det blir veldig stressende og hyggelig. Stressende fordi vi har med barnevogn, to bagger, oss og div snacks som er smart å ha til ei lita jente, ergo så kommer vi ikke til å bevege oss spesielt fort, og derfor blir ting stress.

Mens jeg er på tur må jeg også prøve å få skrevet ferdig en tekst som skal gis til ett kunstprosjekt. Fristen løper snart ut og jeg håper å bli ferdig, mer om det når det nærmer seg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg