Respons på video og dagligliv :3

Det er kjempehyggelig hvor mange utrolig fine tilbakemeldinger jeg har fått etter jeg la ut videoen av min reise de to siste årene(se forrige innlegg).
Det har faktisk varmet ganske bra og at folk har delt den er både kleint og dritmoro på samme tid :-p

Man skulle tro at de bildene fra da jeg presenterte som mann, var de som var værst å legge ut. Men egentlig så var det bildene fra de første forsøkene som var værst, da de er faktisk rimelig flaue :-p (se videoen, jeg legger de ikke ut igjen). Når jeg ser tilbake på de så husker jeg lett den tiden hvor jeg konstant følte meg usikker, og siden jeg ikke kunne noe, så gjorde jo bare det ting værre.
Ikke peiling på sminke eller klær, ikke peiling på meg selv generelt. En fin og god miks med andre ord :-p
Men! Å lage den videoen hjalp utrolig på å sette ting i perspektiv for min del, hvor utrolig fort, men samtidig stabilt, alt har gått. Ja, det har vært noen massive nedturer, med angst, brudd, drama, dysfori og en lang søken etter min egen identitet. Jeg sier ikke at jeg er ferdig med alt, selvsagt ikke, jeg tror ikke jeg noensinne vil bli ferdig med å finne meg selv. Og det er egentlig helt ok, jeg er stort sett samme personen som jeg alltid har vært, men noen ting endrer seg stadig, og det er ganske moro 🙂
Men fyttisøren så langt jeg har kommet! Og akkurat det er jeg stolt av!

I andre nyheter så kan vi melde om at skolen går enda bra, leverte min først innleveringsoppgave for litt siden, i religion. Ble ikke fornøyd med innleveringen, men vi får se om det er dugbart.

Livet på Majorstua er fortsatt ganske bra, jeg er fremdeles like opptatt, alltid noen å treffe eller noe å gjøre! Jeg elsker å komme hjem og være sliten etter en lang dag med skole og moro!
Jeg gjør jo en del i Skeiv Ungdom også, med noen av de råeste menneskene som finnes, så det fyller jo en del dager også 🙂

Ellers så…..var vel det alt tenker jeg 🙂
Men om noen lurer på noe, så er det egentlig bare å spørre. 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg