Flyttehelg

Da var helgen igjen kommet, Aurora er her, og vi skal flytte ferdig denne helga.
Majorstua for alle penga! Imorgen får jeg visstnok hjelp av ett familiemedlem, som jeg ikke får sett for ofte, så det tror jeg blir hyggelig!
Samt det blir spennende å gjøre flytting med Aurora løpende rundt oss i tillegg :-p ikke at det er første gangen, men de andre gangene har det vært noen som har kunnet passe på henne mens jeg tok meg av ting.

Humøret mitt har vært veldig bra lenge nå, men igår gikk det ett stykke ned, jeg tror jeg vet hvorfor, men ikke helt. Slitsomt å plutselig bli irritabel for noe jeg ikke føler er en grunn til det.

Ellers er det vel ikke stort å melde, har sånn greit kål på skolen, tror økonomien skal komme ordentlig i orden, bilen er fortsatt ikke helt på topp osv osv.
Så, ja, peace out og god helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg